пригодницьких перегонів “Терен”

І.Мета і завдання

1.1. Метою проведення пригодницьких перегонів «ТЕРЕН» (далі – Перегони) є удосконалення форм та засобів туристсько–спортивної роботи з молоддю, поширення мультигонок, підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному гармонійному розвитку особистості, сприяння формуванню свідомих  громадян України.

1.2. Завдання Перегонів:

–  популяризація здорового способу життя;

– надання спортсменам, мандрівникам та шанувальникам пішохідного та велосипедного туризму можливості вдосконалити спортивну майстерність;

– популяризація екстремальних видів туризму;

– підвищення екологічної культури молоді через залучення до видів активного відпочинку, що не завдають шкоди довкіллю;

– ознайомлення з історичними та географічними об’єктами теренів, де проводяться перегони;

– сприяння формуванню свідомих громадян України;

– виявлення кращих команд за підсумками проведених змагань.

ІІ. Час і місце проведення Перегонів

2.1. Перегони проводяться з 25 по 27 вересня 2020 року.

2.2. Місце проведення Перегонів – Урочище “Рурисько”, Бережани, Тернопільщина.

ІІІ. Керівництво проведенням Перегонів

3.1. Керівництво Перегонів здійснює ГО “Команда Терен”за підтримки Бережанської міської ради та партнерів Перегон.

3.2. Суддівська колегія формується керівництвом Перегонів в напрямках: керівник дистанції, керівник технічних етапів (далі – ТЕ) та локальні судді (кількість та місце перебування утверджує керівництво Перегонів).

ІV. Учасники Перегонів та вимоги до них

4.1. До участі у Перегонах допускаються усі бажаючі.

4.2. Рекомендований вік учасників – від 18 років. Для учасників, молодших 18 років участь дозволена у супроводі одного з батьків.  

4.3. Кожен учасник Перегонів несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, власні дії на період всіх Перегонів та усі особисті речі

V. Програма та умови Перегонів

5.1. Програма Перегонів

25 вересня 2020 р. (п’ятниця)

до 18.00 – заїзд учасників на центральну локацію.

26 вересня  2020 р. (субота)

09:00 – 11.00 – реєстрація команд;

11:00 – видача мап, легенд, передстартовий брифінг;

11.50 – урочисте відкриття Перегонів;

12:00 –  загальний старт всіх дистанції;

12:00 –  початок роботи технічних етапів;

22:00 – завершення контрольно часу дистанція “Teren-M”, “Teren Rover” 

27 вересня  2020 р. (неділя)

12:00 –  закінчення контрольного часу перегонів “Teren-L”

13:30 – підведення підсумків і оголошення попередніх результатів;

14:00 – урочисте закриття Перегонів, нагородження переможців.

Загальна фотографія.

Згортання табору, перевірка місцевості, прибирання.

Від’їзд учасників.

5.2. Умови Перегонів

Перегони проводяться на двох дистанціях: пішохідній та велосипедній.

Протягом маршруту учасники повинні робити командні фото на фоні позначки кожного контрольного пункту (далі КП) (обов’язкова присутність усіх членів команди) та/або отримати підпис судді на ТЕ. Ці файли передаються суддям змагань на фініші, як підтвердження про проходження того чи іншого КП. Командам, що не надала потрібні докази про проходження чи надали хибну інформацію, відповідні КП не зараховуються.

Завдання команди полягає в взятті максимальної кількості КП (позначені на карті та мають різну вартість в балах) за вказаний контрольний час. Порядок та кількість проходження контрольних пунктів команда визначає самостійно.

Технічні етапи проходять 2 особи з команди! Спорядження надають судді, відповідальні за даний етап.  

Керівництво та судді Перегонів мають право внести зміни в дистанцію у випадку суттєвого погіршення погодних умов.

Учасникам категорично забороняється використовувати будь-який засіб пересування для подолання дистанції, окрім власних кінцівок та велосипедів для класу “ Teren Rover” !!!

5.2.1. Пішохідна дистанція

Склад команди 2-3 особи.

Максимальна протяжність дистанції – до 80 км

Представлено дві категорії:

Teren-M – категорія для людей з досвідом орієнтування та вмінням проходити технічні етапи. Контрольний час проходження – 10 год.

Teren-L – категорія для учасників, які вміють добре орієнтуватись, мають хорошу фізичну підготовку, а також знають, як проходити технічні етапи. Контрольний час проходження – 24 год.

5.2.2. Велосипедна дистанція

Склад команди 2-3 особи.

Протяжність дистанції – близько 120 км.

Контрольний час Категорія “Teren Rover” – 24 год.

Учасникам необхідно подолати дистанцію в пошуках КП з допомогою велосипеду. Дозволяються піші переходи. 

VI. Визначення результатів та нагородження переможців

6.1. Місця команд в рейтингу Перегонів, окремо на пішохідній та велосипедній дистанціях, визначаються сумою балів, набраних командою за пройдені КП та ТЕ в межах встановленого контрольного часу. При рівності результатів перевага віддається командам, які швидше здолали дистанцію.

Команди, які не виконали умови ТЕ додатковий бал на цих етапах не отримують.

Команди, які не вклалися в контрольний час, займають місця після команд, які пройшли дистанцію в межах контрольного часу.

Протести капітанів команд, щодо підсумків Перегонів приймаються суддями на протязі години з моменту оголошення результатів.

6.2. Команди, що посіли 1-3 місця на кожній з дистанцій, нагороджуються медалями, кубками та подарунками від партнерів Перегонів.

VII. Умови прийому учасників, матеріальне забезпечення та фінансування

7.1. На таборі команди проживають у польових умовах. Рекомендована наявність необхідного спорядження та обладнання місця ночівлі, приготування їжі (автономне паливо, тару для автономного транспортування води, умови для зберігання продуктів, тару для сміття), що забезпечить збереження здоров’я учасників змагань та охорону навколишнього середовища.

Розпалювати відкрите вогнище без попереднього узгодження з керівництвом Перегонів категорично заборонено.

7.2. Кожна  команда повинна мати наступне спорядження для участі у Перегонах:

*ліхтарики(1-2 шт.), запасний комплект батарейок, мед. аптечка, цифровий фотоапарат чи ґаджет зі спалахом >8Mp та usb кабелем, лист-роздруківку з контактними номерами організаторів (надається)

*компас/GPS

*хороший настрій, вільні руки для обіймів

Для категорії Teren-Rover додатково:

*шолом, окуляри, рукавички, велоліхтар

*ремонтний набір (рекомендовано)

7.3. Обов’язкова аптечка команди:

  • хлорексидин
  • бинт стерильний та еластичний (еластична пов’язка)
  • пластирі (зональні та/або рулонний)
  • ізофолія
  • свисток

7.4. Спеціальним спорядженням для обладнання ТЕ забезпечують організатори Перегонів.

VIII. Фінансування та витрати Перегонів

8.1. Витрати на організацію та проведення Перегонів, нагородження переможців здійснюються за рахунок організаторів Перегонів, спонсорських та благодійних внесків, стартових внесків учасників.

Стартовий внесок  з одного учасника становить :

10 год піша:

Вартість до 1 вересня – 250 грн.
До 24 вересня – 350 грн
На місці – 450 грн

10 год вело та 24 год піша:

Вартість до 1 вересня – 300 грн.
До 24 вересня – 400 грн
На місці – 500 грн

IХ. Спортивна етика

Згідно правил перегонів, !людська взаємодопомога цінується вище спортивного результату!

Х. Заявки та документація, що подаються командами

10.1. Реєстрація проходить за посиланням: https://www.terenrace.com.ua

Онлайн реєстрація триває до 25.09.2020р

10.2. На місці змагань подаються наступні документи:

– документ, що засвідчує особу кожного з учасників;

– медична довідка чи розписка: https://goo.gl/PKOd3x

Організатори залишають за собою право вносити зміни в це Положення.

З повагою #Команда_Терен – дякуємо, що Ви з нами

Рудяк Катерина 096 540 37 76

E-mail для довідок: terenrace@gmail.com 

Це Положення є офіційним викликом на змагання!